Philosophy    

“Helping people live better lives”

Met die gedachte, die filosofie richtten Jay Van Andel en Rich DeVos Amway op. Maar hoe komt deze filosofie, bijna 50 jaar later, terug in Alticor en Access Business Group?

Enerzijds komt het ideaal van ‘een beter leven’ tot uiting in de beleving van de producten door de eindconsumenten. De hoge kwaliteit van de cosmetica, schoonmaak- en gezondheidsproducten die Access Business Group voor Amway produceert maakt dat de klanttevredenheid buitengewoon hoog is. Amway geeft dan ook een niet goed geld terug garantie indien men over de kwaliteit van de producten niet tevreden is.

Anderzijds komt de filosofie terug in de manier waarop het Amway-verkoopsysteem is opgezet. Iedereen kan, door Amway Business Owner (ABO) te worden, wederverkoper van Amway worden. Amway biedt ABO’s de kans om producten te verkopen. Keer op keer blijkt dat daar florerende bedrijven uit voortkomen.  

Natuurlijk komt de filosofie ook terug binnen de organisatie. Voor medewerkers wordt goed gezorgd. Temeer omdat een aantal waarden bij Access Business Group hoog in het vaandel staan. Bovendien zijn er veel mogelijkheden en wordt initiatief en creativiteit beloond.



[terug]