Four Values   

Bij Access Business Group in Venlo werken zo’n 60 medewerkers. Zij hebben verschillende nationaliteiten en achtergronden. Maar zij hebben één ding gemeen: het nastreven van klanttevredenheid. Om dat te bereiken zijn de volgende vier waarden erg belangrijk

Klantgerichtheid
Als klanttevredenheid het uitgangspunt is moet je je dienstbaar opstellen. Wij doen er alles aan om aan de behoefte van zowel interne als externe klanten te voldoen. 

Verantwoordelijkheid
Afgesproken kwaliteit op het afgesproken tijdstip leveren, dat spreekt voor zich. Maar onder verantwoordelijkheid verstaan we ook dat we kritisch zijn; dat we de ogen open houden voor vernieuwing en verbetering. Dat geldt voor zowel ons proces als de wijze waarop we zelf functioneren. 

Kostenbewustzijn
Waar gewerkt wordt worden kosten gemaakt. Onze taak is om ons a) bewust te zijn van de factoren waaruit kosten voorkomen; en b) om met die wetenschap ons werk zo efficiënt mogelijk uit te voeren, zonder verlies van kwaliteit.

Samenwerking
De klant staat voorop. Voor een optimale kwaliteit van onze diensten en producten wordt nauw samengewerkt. We zijn een team, we werken met elkaar en voor elkaar. Dat wil niet zeggen dat er geen ruimte is voor individuele ontwikkeling. Integendeel, want individuele ontwikkeling draagt bij aan de ontwikkeling van Access Business Group als geheel.



[terug]

Meer informatie

Four Values